Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je pon 16 zář 2019 16:03

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
 dobrovolné aktivity 
Autor Zpráva
Odpovědět s citací
Příspěvek dobrovolné aktivity
Ahoj, měl bych pár dotazů ohledně studia a jeho propojení s odbornými mimoškolními aktivitami. Hlásím se na ZSI, protože nevím, který obor zvolit. A zajímalo by mě, jak moc je studium teoretické. Chtěl bych co nejdříve objevit svou specializaci a proto se třeba i přihlásit do nějakého seminaře, dobrovolné aktivity ať si to ohmatám a propojím teoretické poznatky s praxí. Najdu svůj obor a budu mít i větši motivaci ke studiu. Jako gymplák, jsem technikou, praxí, kreativní činností a zručností celkem nenarušený a nerad bych, aby to tak bylo i po 3 letech studia ZSI. Ideální by bylo už si vybrat nějaký profesní obor, ale když nevím který.

Takže jaké jsou možnosti během studia, hlavně teda v prváku?

Díky za odpovědi.

ned 21 úno 2016 21:17
Systémový integrátor FSI
Systémový integrátor FSI

Odpovědět s citací
Příspěvek Re: dobrovolné aktivity
Hanz píše:
Ahoj, měl bych pár dotazů ohledně studia a jeho propojení s odbornými mimoškolními aktivitami. Hlásím se na ZSI, protože nevím, který obor zvolit. A zajímalo by mě, jak moc je studium teoretické. Chtěl bych co nejdříve objevit svou specializaci a proto se třeba i přihlásit do nějakého seminaře, dobrovolné aktivity ať si to ohmatám a propojím teoretické poznatky s praxí. Najdu svůj obor a budu mít i větši motivaci ke studiu. Jako gymplák, jsem technikou, praxí, kreativní činností a zručností celkem nenarušený a nerad bych, aby to tak bylo i po 3 letech studia ZSI. Ideální by bylo už si vybrat nějaký profesní obor, ale když nevím který.

Takže jaké jsou možnosti během studia, hlavně teda v prváku?

Díky za odpovědi.

Čistě teoreticky (už je to dlouho, co jsem dostudoval) - Základy strojního inženýrství jsou skutečně dost teoretické a v samotných předmětech se studenti moc k nějaké praxi nedostanou.