Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je ned 22 zář 2019 20:26

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Studium FSI ( Matematika ) 
Autor Zpráva
Odpovědět s citací
Příspěvek Studium FSI ( Matematika )
Ahoj ,

měl bych pár otázek ohledně 2M , 3M , 4M .

Maturoval jsem v roce 2010 v oboru Technické lyceum na průmce. Byl jsem přijat na FSI a už prakticky stačilo jsem projit " vratama " a byl jsem tam :)
Ale nakonec jsem šel na Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu v Ostravě .
Asi největším závažím které pomyslnej jazýček převážilo byl obrovský strach z matematiky :(

V Ostravě jsem absolvoval za ty dva roky studia dvě zkoušky z Matematiky sice ne zrovna nějak zázracne vysledky ale prece , donutil jsem se na to kouknout.Akorat " nase " Ostravska matematika vydala za 1M na FSI .

Jde o to , ze uvazuji o prestupu na FSI . Studuji obor kde je vyzadovana fyzicka zdatnost ( studuji techniku pozarni ochrany takze fyziky a chemie jsem si uzil az dost ) a to po nekolika operacich kolen neni ve dvaceti bohuzel muj salek kafe :(

S Fyzikou problem nemam a nikdy jsem nemel bez uceni za B delal jsem nejake zkousky z fyziky at uz aplikovane a nebo Fyzika II v Ostrave na VŠ.

Takze o dva roky pozdeji se situace opakuje a opet jedine co me odrazuje od studia na FSI je chorobny strach z matematiky 2 , 3 , 4 . Jinak jsem slysel pár mýtů o pruznosti ale do te bych se s chuti zakousl :) snad :D

Přeborník a zadny genius v matematice jsem nikdy nebyl takze muj pritozeny respekt je na miste si myslim .

Chte bych Vas poprosit o nazory a Vase vzkusenosti a postrehy s temato predmetama .

U zapoctu je podminka min. 12 b z 24 b na testy jsou ty testy tezke ?
A jak to na FSI hodnoti ? spravny vysledek znamena body jinak 0 ? Postup nezajem ?