Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je ned 22 zář 2019 20:17

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Názory na obor Fyzikální inženýrství a nanotechnologie 
Autor Zpráva
Odpovědět s citací
Příspěvek Názory na obor Fyzikální inženýrství a nanotechnologie
Zdravím. Je tu niekto, kto študuje obor Fyzikální inženýrství a nanotechnologie?
Viete mi povedať niečo o predmetoch, ktoré sa v tomto obore vyučujú, hlavne čo sa týka náročnosti a taktiež či sa jedná o viac-menej teoretické alebo aj praktické predmety? A ako sú na tom študenti čo sa týka zvládania štúdia, vyhadzuje sa vo veľkých počtoch?

A v neposlednom rade, ako to vidíte po skončení štúdia ohľadom pracovných ponúk?

Veľká vďaka.

pon 19 bře 2012 23:06
Nováček
Nováček

Odpovědět s citací
Příspěvek Fyzikální inženýrství
Zdravim. Studuju fyzikální inženýrství už druhý rok a zatím ho můžu jen doporučit. Myslim si že obtížnost je o něco vyšší než u typicky strojařských oborů, ale samozřejmě můžu posuzovat jen z předmětů, které máme společné a ze zkušenosti těch, kteří od nás na strojařinu přestoupili. Předměty jsou hodně teoretické (malá část výuky i probíhá na MUNI), ale lze (a můžu to jedině doporučit) se hned od druhého semestru dostat do prakticky libovolné laboratoře v rámci předmětu Semestrální projekt. Co se týče uplatnění, napadá mě teď z fleku třeba Tescan nebo FEI, ale hlavně pokud se zaměříš na optiku, budeš mít práci prakticky v každé laboratoři kde je nějaký mikroskop nebo laser (skoro každá). Jak je to s vyhazováním? Po prváku nás skončila asi půlka, ale myslim si, že u většiny to bylo prostě proto, že viděli, že jinde je to lehčí. Pokud budeš chtít, dá se to vždy zvládnout.

úte 20 bře 2012 07:03
Profil ICQ
feldkurát
feldkurát

Odpovědět s citací
Příspěvek 
Na tomhle oboru je pokud vím dost málo studentů. Dělá to kámoš a zatím se drží...

čtv 22 bře 2012 21:55
Profil YIM
Odpovědět s citací
Příspěvek Názory na obor Fyzikální inženýrství a nanotechnologie